سوخت جت وب سایتی برای موفقیت و ایجاد انگیزه در زندگی و کسب و کار

ارائه کلیه مقالات و مطالب مرتبط با موفقیت

سوخت جت وب سایتی برای موفقیت و ایجاد انگیزه در زندگی و کسب و کار

ارائه کلیه مقالات و مطالب مرتبط با موفقیت

  • ۰
  • ۰

کوین مارک ترودو کیست؟

 

کوین ترودو با نام کامل Kevin Mark Trudeau، مولتی میلیاردر آمریکایی کوین مارک ترودو کارآفرین سرشناس و نابغه در زمینه موفقیت است که شخصیت مهم و تاثیرگذار تلویزیون و ورزش نیز می باشد، او صاحب بیش از ۶۰ شرکت بزرگ ثبت شده، چندین رسانه تلویزیونی در کشور انگلستان است.

این مرد تاثیرگذار ۵۹ ساله اهل ماساچوست، لین ایالات متحده آمریکا یکی از افرادی ست که ثابت کرد تحصیل و مدرک دانشگاهی نه تنها از الزامات موفقیت و کسب ثروت نیست، بلکه از موانع و سبب تاخیر در طی کردن موفقیت نهایی است.

اما پیش از اینکه بیشتر وارد جزئیات ترک تحصیل و مسیر اصلی رشد و مولتی میلیاردر شدن ترودو شویم، بیایید دقیق‌تر با او و شرایط زندگی‌اش آشنا شویم.

کوین مارک ترودو Kevin Mark Trudeau معروف به  کوین ترودو Kevin Trudeau متولد روز ۶ فوریه سال ۱۹۶۳ یا به تقویم شمسی، بهمن ماه سال ۱۳۴۱ است.

 

 

رابرت کیوساکی

 

حالا که اینجا آمده‌اید به احتمال زیاد رابرت کیوساکی را می‌شناسید. می‌توان او را پدر هوش مالی در دنیا نامید. مردی که اولین بار دنیا را با کتاب پدر پولدار پدر بی‌پول با ایده‌های جدیدی آشنا کرد که زندگی‌ میلیون‌ها نفر را تغییر داده است. دوره‌های هوش مالی رابرت کیوساکی یکی از جذاب‌ترین و کاربردی‌ترین دوره‌های آموزش ثروت و هوش مالی در دنیا هستند که در نوع کم‌نظیرند.

در این مقاله میخواهیم به صورت کامل و نکته به نکته با هوش مالی رابرت کیوساکی آشنا شوید. این مقاله هر ماه آپدیت شده و محتوای جدیدی به آن اضافه می‌شود در نتیجه می‌توانید ذخیره کنید و هر چند وقت یک ‌بار برای درس‌های بیشتر از زبان رابرت کیوساکی اینجا استفاده کنید

در ادامه این بخش می‌خواهیم با یک سری از مهم‌ترین و اساسی‌ترین آموزه‌های رابرت کیوساکی ، پدر هوش مالی آشنا شویم. این آموزه‌ها در عین سادگی، پرمغز و دلنشین است و می‌تواند مسیر زندگی شخصی و مالی ما را به صورت کامل متحول کند.

هر آن چیزی با در مورد هوش مالی رابرت کیوساکی بدانید

 

آرامش درون

 

در دنیای امروز، مسئله آرامش درون بیش از هر زمان دیگری اهمیت پیدا کرده است. زندگی شهری با تمام پیچیدگی‌هایی که دارد، فضای رسانه‌های اجتماعی که هر روز ما را با اطلاعات و داده‌ها بمباران می‌کنند، پیشرفت تکنولوژی و مشکلات اقتصادی مثل تورم عجیب و غریب باعث شده است که زندگی بشر با مشکلات متنوعی روبرو شود و از این رو پدیده آرامش در زمینه‌های مختلف فردی، اجتماعی، اقتصادی و غیره از دنیای زیبای ما پر کشیده است.

کمبود آرامش درون در بسیاری از انسان‌ها باعث شده است که مفاهیمی مثل مراقبه یا مدیتیشن بیش از هر زمان دیگری مطرح شود. در این مقاله تصمیم داریم با مفهوم آرامش درون از نگاه دیپاک چوپرا آشنا شویم، مزایای آن را مورد بررسی قرار دهیم و در نهایت تکنیک‌های مختلفی را برای رسیدن به آرامش یاد بگیریم. در صورتی که شما هم به این  مفهوم بی‌نظیر و ارزشمند علاقمند هستید، پیشنهاد می‌شود که تا پایان این مقاله با ما همراه شوید.

 

ارل نایتینگل

 

یکی از نکات جالب درباره ادبیات و دانش موفقیت، این است:

اساساً کسانی وارد تولید این ادبیات شده‌اند که در طول زندگی‌شان، در شرایط سختی قرار داشته‌اند و همین شرایط سخت، آن‌ها را به این سئوال رسانده که ما چرا چنین شرایطی داریم و دیگران چرا ثروت بیشتری دارند و چطور باید از فقر به ثروت و رفاه و سعادت رسید!

ارل نایتینگل نیز یکی از بزرگان ادبیات موفقیت است که دقیقاً همین مسیر را طی کرده و موفق شده است بخشی از رازهای بزرگ حوزه موفقیت را کشف کند. او کسی بود که به قول استیو کینگ، دوست و همکارش در رادیو، «حتی نمی‌گذاشت یک روز هم طی بشود بدون این‌که چیز جدیدی یاد گرفته باشد و آن را به دیگران یاد نداده باشد

ارل نایتینگل، در دهه بیست میلادی، در لس‌آنجلس به دنیا آمد. سال دقیقش را بخواهید می‌شود 1921یک نوجوان 12 ساله بود که پدرش، او و دو برادر و مادرش را ترک کردحالا یک مادر مانده بود و سه پسری که باید در روزگاری که آمریکا دچار رکود شدیدی شده بود، خودشان را جمع و جور می‌کردند. خیلی‌ها بیکار شده بودند و وضعیت چندان مناسب نبود. مادر ارل ناچار شد در یک کارخانه خیاطی کار کند تا بتواند به خانواده‌اش کمک کند.

 

جول اوستین

 

در این محتوا قصد داریم داستان زندگی جول اوستین (Joel Osteen) را برای شما شرح دهیم؛ فردی که پیام‌های مثبتش تا ابد وجود خواهد داشت و حال خوب را به ارمغان می‌آورد!

جول اوستین را در دنیا با لقب سخنور خوش‌رو یا واعظ خندان می‌شناسند؛ او عمداً از به‌کاربردن کلماتی مانند «جهنم» یا «گناه» اجتناب می‌کند. او زمان‌هایی که قصد صحبت از «شیطان» را دارد، هرگز آن را «شیطان» خطاب نمی‌کند و در عوض استفاده از کلمه‌ای مانند «دشمن» را ترجیح می‌دهد.

دشمن می‌تواند به معنای هر چالشی باشد، از بحران شدید ایمان تا شک و تردید، بی‌نظمی، تنبلی و هرآنچه فکر کنید

تاثیر مثبت افکار و نوع خداشناسی آن‌ها توانست به قلب تک تک مخاطبانشان نفوذ کند و راه زندگی‌شان را دگرگون سازد. شاید برایتان جذاب باشد که من نیز یکی از همین مخاطبان هستم. بیاید داستان خودم را هم برایتان تعریف کنم:

در دورانی که سختی و فشار زندگی بر من غلبه کرده بود و کم کم داشتم تمام امیدم را برای مبارزه از دست می‌دادم، دوستی شروع به ارسال جملات و سخنرانی‌های جول اوستین به من کرد.

دارن هاردی

 

دارن هاردی امروزه باید 51 سال داشته باشد؛ چرا که متولد 1971 سن‌دیگو در کالیفرنیاست. او ناشر و بنیانگذار مجله معروف موفقیت بوده و البته چند شبکه تلویزیونی هم داشته است. جالب این‌که در 18 سالگی هم اولین کسب و کارش را شروع کرده است.

جالب است که دارن الگوی خودش را در موفقیت، پدرش می‌داند. پدر او هر صبح سر ساعت مشخصی، در پارکینگ خانه‌شان با وزنه‌ها تمرین می‌کرد. اتاق بچه‌ها و دارن نیز چسبیده به این پارکینگ بود. در واقع هر روز صبح با صدای برخورد وزنه‌ها به زمین از خواب می‌پریدند. به قول دارن، پدرش حتی یک روز را هم از دست نداد.

 

جملات انگیزشی چه کمکی در پیشرفت زندگی ما دارد؟ جملات انگیزشی می تواند به شما کمک کند هر روز به خودتان انرژی بیشتری بدهید. مطمئنا، آنها فقط کلمات هستند. اما آنها کلمات مثبتی هستند که اگر در آستانه تسلیم شدن باشید یا در تلاش برای پیشرفت ، گاهی اوقات این کلمات انگیزشی همان سوخت جت است که نیاز دارید تا به اهداف خود برسید.

بنابراین، خواه در تلاش برای به پایان رساندن یک پروژه، شروع یک چالش جدید، یا رسیدن به یک هدف بزرگ زندگی باشید، دانستن اینکه چگونه به خودتان انگیزه دهید و مغزتان را برای موفقیت آموزش دهید، می تواند کمک کننده باشد.

این 137 جملات انگیزشی از سخنان بزرگان و افراد موفق جمع آوری شده است، قطعا این جملات انگیزشی کمک زیادی به شما خواهد کرد اگر آن را همیشه تکرار بکنید و به آنها ایمان داشته باشیدافراد موفق در دنیا همواره درمورد تاثیر فوق العاده زیاد این کلمات صحبت می کنند، فقط کافیست شما هر روز 10 دقیقه زمان بگذارید و این جملات را با خودتان تکرار بکنید تا اثر آن را در زندگی خود ببنید.

 

 

منبع: سوخت جت

  • ۰۱/۰۶/۱۹
  • saina keyvani

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی